CORSA DI BICICLETTE STRADA

A corsa in bicicletta stradale hè a disciplina sportiva di cicculata di u ciclismu stradale, tenuta in strade asfaltate. A corsa stradale hè a forma prufessiunale più famosa di corsa in bicicletta, in termini di numeri di cuncurrenti, eventi è spettatori. I dui formati di cumpetizione più cumuni sò l'avvenimenti di partenza di massa, induve i piloti partenu simultaneamente (ancu se qualchì volta cun un handicap) è a corsa per stabilisce u puntu d'arrivu; è cronometri, induve piloti individuali o squadre curanu un parcorsu solu contr'à u clock. E corse di tappa o "giri" piglianu parechji ghjorni, è consistenu in parechje tappe di partenza di massa o di cronometru guidate in modu cunsecutivu.
E corse prufessiunale sò uriginate in l'Europa Occidentale, centrate in Francia, Spagna, Italia è i Paesi Bassi. Dapoi a mità di l'anni 80, u sport s'hè diversificatu, cù corse prufessiunali avà tenute in tutti i cuntinenti di u globu. E corse semiprofessiunali è dilettanti si tenenu ancu in parechji paesi. U sport hè guvernatu da l'Unione Ciclista Internaziunale (UCI). In più di u Campionatu Mundiale annuale di l'UCI per omi è donne, l'avvenimentu più grande hè u Tour de France, una corsa di trè settimane chì pò attirà più di 500.000 sustenitori di strada ogni ghjornu.

1

Ghjornu unicu

E distanze prufessiunali di gara d'un ghjornu ponu esse longhe à 180 miglia (290 km). I Corsi ponu andà da un locu à l'altru o cumpone unu o più giri di un circuitu; certi corsi cumbinanu tramindui, cioè, pigliendu i cavalieri da un locu di partenza è dopu finendu cù parechji giri à un circuitu (di solitu per assicurà un bellu spettaculu per i spettatori à a fine). E corse nantu à i cortocircuiti, spessu in i centri di cità o cità, sò cunnisciute cum'è criteriums. Alcune razze, cunnisciute cum'è handicap, sò cuncipite per currisponde à cavalieri di diverse capacità è / o età; I gruppi di piloti più lenti partenu prima, cù i piloti più veloci chì partenu l'ultimu è cusì avè da corse più forte è più veloce per piglià l'altri cuncurrenti.

Tempu di prova

A prova à tempu individuale (ITT) hè un avvenimentu induve i ciclisti corse da soli contr'à l'ora in terreni piani o rotulanti, o in una strada di muntagna. Un cronometru di squadra (TTT), cumprese a cronometru di duie squadre, hè una corsa di bicicletta nantu à a strada in quale squadre di ciclisti corse contr'à u clock. Sia in tempu sia in squadra è in cronometri individuali, i ciclisti cumincianu a corsa à tempi diversi per chì ogni partenza sia ghjusta è uguale. A differenza di e prove temporali individuali induve i concorrenti ùn sò micca autorizati à 'abbozzà' (cavalcà in u slipstream) dietro l'altru, in prove di cronometru di squadra, i piloti in ogni squadra impieganu questu cum'è a so tattica principale, ogni membru pigliendu un turnu davanti mentre i cumpagni di squadra ' pusà in 'daretu. A distanza di gara varieghja da uni pochi km (tipicamente un prologu, una cronica individuale di solitu menu di 5 miglia (8,0 km) prima di una corsa di tappa, aduprata per determinà quale cavaliere indossa a maglia di u capu in a prima tappa) à circa 20 miglia (32 km) è 60 miglia (97 km).

Randonneuring è ultra-distanza

E gare in bicicletta à ultra distanza sò assai lunghi eventi à tappa unica induve l'ora di corsa corre continuamente da u principiu à a fine. Di solitu duranu parechji ghjorni è i piloti piglianu pause in i so orarii, cù u vincitore chì hè u primu à attraversà a linea d'arrivu. Trà l'ultramarathoni più noti ci hè a Race Across America (RAAM), una corsa di costa à costa senza tappa, corsa in una sola tappa in chì i piloti coprenu circa 3.000 miglia (4.800 km) in circa una settimana. A corsa hè sanzionata da l'Associazione Ciclista UltraMarathon (UMCA). RAAM è eventi simili permettenu (è spessu richiedenu) i corridori di esse supportati da una squadra di staff; ci sò ancu corse di biciclette à ultra distanza chì pruibiscenu ogni sustegnu esternu, cum'è a Razza Transcontinentale è a Rota Indiana di a Rota di u Pacificu.
L'attività cunnessa di randonneuring ùn hè micca strettamente una forma di corsa, ma comporta u ciclamentu di un parcorsu predeterminatu in un limitu di tempu specificatu.


Tempu di posta: Jul-02-2021